Güncelleme Tarihi: 25 Mayıs 2024

Gösterim: 63

Yüksekokul Sekreterliği Görev Tanımı

 

 

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi

Birimi

Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürlüğü

Alt Birimi

Yüksekokul Sekreterliği

 

Görev Amacı

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Rektörlüğü ve Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürlüğü tarafından belirlenen amaç, ilke ve talimatlara uygun olarak; görev ve sorumluluk alanına giren  ve işlemleri 

etkin ve verimli bir şekilde yapmak.

 

İlgili Mevzuat

     2547 Sayılı Yüksek Öğretim Kanunu.

     657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu

     2914 sayılı YÖK Personel Kanunu

     5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ile bu Kanuna dayanılarak yürürlüğe konulan mevzuat,

     Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim  Öğretim ve Sınav Yönetmeliği

     Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmelik

     Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Eğitim-Öğretim Ve SınavYönergesi

     İhale kanunları ve ilgili mevzuat,

     6245 sayılı Harcırah Kanunu ve ilgili mevzuat,

     Personel kanunları ve ilgili mevzuat,

     YÖK Mevzuatı,

     Diğer Mevzuat.

İç Kontrol

Standardı

Standart: 2. Misyon, organizasyon yapısı ve görevler.

İç Kontrol

Genel Şartı

KOS 2.2. Misyonun gerçekleştirilmesini sağlamak üzere idare birimleri ve alt birimlerince yürütülecek görevler

yazılı olarak tanımlanmalı ve duyurulmalıdır.

 

Temel İş ve

Sorumluluklar

     Yüksekokul Kurulu ve Yüksekokul Yönetim Kurulu toplantılarında raportör olarak görev yapmak.

     Yüksekokul kurullarının gündemlerini hazırlatmak alınan kararları yazdırılmasının ilgililere dağıtılmasının ve arşivlenmesini sağlamak.

     İdari birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu çalışmasını sağlamak, idari personelin izin durumlarını düzenlemek.

     Yüksekokulun rektörlük diğer birimler ve kurum dışı yazışmaların yapılmasını sağlamak.

     Kurum dışı ve kurum içinden gelen evrakların havalesini yapmak.

     Yıpranan, bozulan ve kullanılmaz hale gelen eğitim araç ve gereçlerini tespit etmek ve ettirmek Harcama Yetkilisinin onayından sonra Taşınır Kayıt Yetkilisi ve Taşınır Kontrol Yetkilisi 

ile birlikte hurdaya ayrıma işleminin yapılması ve Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına bildirilmesini sağlamak.

     Yüksekokulun sarf malzemesi, bilgisayar, toner, büro malzemeleri gibi ihtiyaç listesini hazırlamak ilgili yazışmalar yapmak, bunları takip etmek

     Yüksekokulun Gerçekleştirme görevlisi olarak Yüksekokul ile ilgili bütçe, satın alma, taşınır, maaş, gibi mali işlemlerin yapılmasını sağlamak.

     Yüksekokula gelen ilan ve duyurulardan ilgilileri haberdar eder.

     Yüksekokul personelinin özlük haklarına ilişkin uygulamaları takip etmek.

     Yasa ve Tüzükler uyarınca Yüksekokul müdürü ve müdür yardımcısı tarafından kendisine verilen diğer uygun görevleri yapmak.

Hazırlayan:

Adı  Soyadı: İbrahim ÖNDER

Unvanı: Yüksekokul Sekreteri

İmza:

Onaylayan:

Doç.Dr. Sibel KOCAER

Müdür